Regulament de desfasurare a programului de fidelitate MAMMA MIA

Art. 1 – Organizatorul

Organizatorul este compania S.C. MAF FORCE SRL cu sediul in Iași, Str. Căpșunilor nr. 1, nr. de inreg. la Registrul Comertului J22/6/2006, cod fiscal RO18261475.

Art. 2 – Participanti

In programul de fidelitate se poate inscrie orice persoana fizica cu varsta de minim 16 ani, care achizitionează produse din locatiile afiliate acestui program. La acest program nu au voie sa participe angajatii MAF FORCE SRL.

Art. 3 – Locatiile afiliate

Cardul obtinut conform Art. 2 poate fi utilizat numai in cadrul locatiilor afiliate. In acest program de fidelitate sunt incluse toate produsele comercializate de catre locatiile afiliate, cu exceptia ofertelor, produselor din tutun, a produselor pentru care pretul a fost negociat sau a evenimentelor cu tematica (ex: revelion, nunta, botez, etc).

Lista locatiilor afiliate:

RESTAURANTUL MAMMA MIA din Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 4 (Gulliver)

RESTAURANTUL MAMMA MIA din Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 10-12 (Casa Modei)

Pentru ”Livrari la domiciliu” posesorii de card vor primi punctele respectand aceleasi conditii de acordare ca si la acumularea de puncte, dar vor putea folosi punctele acumulate pe card la plata notelor doar in restaurantele Organizatorului.

Art. 4 – Durata

Perioada valabilitatii programului de fidelitate este nelimitata.

Emitentul cardurilor isi rezerva dreptul de a renunta la program oricand considera necesar.

Art. 5 – Conditii de validitate

Pentru a beneficia de Cardul de fidelitate MAMMA MIA, clientul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

a) Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2

b) Clientul trebuie sa completeze formularul Cardului de fidelitate MAMMA MIA, cu urmatoarele informatii: cod card, nume si prenume, adresa de e-mail, data nasterii, sex, înmânat odată cu livrarea card-ului. Optional clientul poate completa formularul si cu următoarele date: stare civilă, număr copii, nivel venituri, ocupație. Pentru livrari la domiciliu clientul va completa acest formular telefonic, iar clientii care aplica pe site-ul www.mammamia.ro vor completa acest formular in format digital.

c) Cardul poate fi folosit si acumuleaza puncte din momentul in care este primit de catre client

d) Dupa inregistrare posesorul va primi un e mail de confirmare a inrolarii card-ului

e) Cardul are perioada de valabilitate nelimitata. Bonusurile acumulate sau alimentarile la casa de marcat, necheltuite in termen de 365 de zile calendaristice de la data acumularii acestora se vor anula.

Art. 6 – Acordare si folosire

a) Acordare:

Cardul se obtine pe loc in cadrul locatiilor afiliate, la cerere, in cazul livrarilor la domiciliu acest card va fi trimis odata cu prima comada. La fiecare achizitie de produse si servicii,

in contul cardului de fidelitate va fi transferat, sub forma de puncte, bonusul aferent acesteia, calculat ca procent (10%) din valoarea notei, cu conditia prezentarii cardului la momentul platii. De exemplu, pentru o valoare a notei de 350 lei, valoarea punctelor acumulate ce pot fi utilizate la urmatoarea achizitie este de 35 lei (350 lei * 10% = 35 lei). Punctele astfel obtinute pot fi cheltuite pentru a achita partial sau integral un alt produs achizitionat ulterior din cadrul locatiilor afiliate in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora.

Clientului i se returneaza sub forma de puncte, 10% din valoarea notei de plata achitata prin orice mijloc de plata. Produsele din tutun precum si produsele aflate in alte promotii nu acumuleaza puncte.

b) Folosire:

In functie de optiunea posesorului de card, punctele acumulate din bonusurile aferente achizitiilor pot fi utilizate incepand cu urmatoarea achizitie sau pot fi acumulate in cont. In cazul in care clientul achita integral o nota cu punctele de pe card, acesta nu va beneficia de bonus la achizitia respectiva.. In cazul in care plata notei se face partial cu punctele acumulate anterior, clientul va primi puncte doar pentru valoarea platita in lei. In cazul platilor prin transfer in cont, bonusul va fi transferat dupa incasarea integrala a restului de plata pentru produsele achizitionate.

Pentru acumularea sau cheltuirea punctelor, clientii trebuie sa prezinte cardul de fidelitate Mamma Mia. Exceptie fac posesorii de smartphone care au un card virtual Mamma Mia, activat prin aplicatia cu acelasi nume.

Posesorii de card pot anula in orice moment dreptul emitentului de a folosi datele personale, accesand optiunea “dezabonare” pe site-ul www.mammamia.ro si introducand codul cardului, clientul poate avea opțiunea de nu primi notificarile emise de către Organizator. Odata cu anularea dreptului mitntului de a folosi datele personale, cardul beneficiarului devine nul, nemaiputandu-se acorda beneficiul de 10% in niciuna din locatiile afiliate.

c) Cardul virtual

Din 1 aprilie 2014, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicata Mamma Mia, nu vor mai avea nevoie de cardul Mamma Mia fizic. Aplicatia poate tine locul cardului. Acumularea sau consumul se fac direct din aplicatie astfel: la fiecare vizita clientul primeste nota de plata pe care este tiparit un cod de bare. Se scaneaza codul de bare pentu a incarca informatia in telefon, moment la care clientul este intrebat ce optiune doreste: acumularea a Xpct sau consum. Punctele se incarca in cont abia dupa achitarea notei de plata.

Codul de bare generat de sistem este valabil 15 minute, timp in care clientul trebuie sa finalieze nota prin achitare.

Art. 7 – Regulamentul Cardului de fidelitate “Mamma Mia”

Fiecare card aferent programului de fidelitate “Mamma Mia” este unic si atribuit unei singure persoane. Clientul trebuie sa completeze formularul Cardului de fidelitate Mamma Mia, cu urmatoarele informatii: cod card , nume si prenume, adresa de e-mail, data nasterii, sex, disponibil pe site-ul www.mammamia.ro, sectiunea Loyalty sau in restauntele Mamma Mia. Optional clientul poate completa formularul si cu următoarele date: stare civilă, număr copii, nivel venituri, ocupație.

Daca in urma verificarii, informatiile sunt incomplete sau gresite, Maf Force SRL are dreptul de a bloca cardul.

Maf Force SRL nu poate fi facuta raspunzatoare in cazul utilizarii cardului de catre alte persoane decat cele inscrise in Cardul de fidelitate Mamma Mia.

Posesorii cardului sunt obligati sa anunte disparitia sau furtul cardului la Departamentul de Marketing, la urmatoarea adresa de email loyalty@mammamia.ro . MAF FORCE SRL nu este raspunzatoare pentru punctele cheltuite din cele acumulate pe card in perioada de pana la anuntarea disparitiei sau furtului cardului.

Bonusul acumulat poate fi consumat in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora.

Folosirea improprie sau frauduloasa a Cardului de fidelitate Mamma Mia de catre posesorul sau atrage dupa sine retragerea cardului si excluderea acestuia din programul de fidelitate.

Cardul nu are valoare comerciala si nu se emite contra cost. Nu se poate acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate in contul de card.

Acest card nu este un card de plata sau de credit, sau vreun alt mijloc de plata. Emitentul si proprietarul acestui card este Maf Force SRL, care isi asuma dreptul de a decide sistarea in orice moment a programului de fidelizare sau de anulare a cardului. Cardul poate fi utilizat in conformitate cu acest regulament, ce este disponibil si pe www.mammamia.ro sectiunea LOYALTY. Posesorul cardului este rugat sa anunte imediat emitentul in cazul pierderii, furtului sau distrugerii acestuia.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la loloyalty@mammamia.ro.

Cardul trebuie protejat impotriva deteriorarii.

Programul de fidelitate “Mamma Mia” nu este o loterie, fiecare posesor de card primind punctele aferente achizitiilor facute.

Art. 8 – Protectia datelor personale

Organizatorul respectă şi protejează confidenţialitatea datelor dumneavoastră personale. Orice informaţie personală este prelucrată şi folosită conform politicii de confidenţialitate a datelor personale şi nu va fi folosită în nici un mod care contravine acestei politici.

Organizatorul se obligă de asemenea să respecte prevederile Legii nr. 677/2001, privind protecţia datelor personale stocate pe durata concursului. Ca atare, Organizatorul se angajează să păstreze confidenţialitatea datelor personale ale participanţilor/câştigătorilor la prezentul concurs şi să le utilizeze conform legislaţiei în vigoare.

Prin simpla participare la concurs şi trimiterea datelor personale la Organizator, participanţii sunt de acord ca datele lor să intre în baza de date a Organizatorului, să fie prelucrate şi folosite în viitor de Organizator sau de persoane juridice autorizate de către acesta, pentru a informa participanţii cu privire la noi produse, oferte, promoţii, campanii publicitare şi de marketing. La cererea expresă, în scris, a participanţilor, Organizatorul nu va mai folosi datele lor personale.

Art. 9 – Alte Clauze

Maf Force SRL isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei programului de fidelitate “Mamma Mia”, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.mammamia.ro, sectiunea LOYALTY si prin newsletter.

Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Marketing la adresa de e mail loyalty@mammamia.ro

Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor in toate locatiile afiliate precum si pe site-ul www.mammamia.ro, sectiunea LOYALTY